Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/861
Title: | Спеціальна педагогіка з основами спеціальної дидактики: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів з курсу за змішаною формою навчання. Частина ІІ |
Other Titles: | Навчально-методичний посібник |
Authors: | Середа, Ірина Валеріївна Кисличенко, Вікторія Анатоліївна |
Keywords: | спеціальна педагогіка спеціальна дидактика самостійна робота студентів діти з особливими потребами педагогічна корекція девіантна поведінка |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | У навчально-методичному посібнику представлені рекомендації щодо самостійної роботи студентів з вивчення курсу «Спеціальна педагогіка з основами спеціальної дидактики» за змішаною (очно-дистанційною) формою навчання для студентів ІІІ курсу спеціальності 016 Спеціальна освіта. Наведено навчальну програму дисципліни, інструктивно-методичні ма-теріали, плани практичних та лабораторних занять. Висвітлено основні теоретичні аспекти з відповідних тем курсу. Запропоновано завдання для самостійної роботи студентів та тестової перевірки їх знань із курсу. До посібника включено словник основних термінів. У додатках подано мате-ріали для самопідготовки. Видання буде корисним викладачам та студентам при вивченні курсу «Спеціальна педагогіка з основами спеціальної дидактики». |
Description: | Середа І.В., Кисличенко В.А. Спеціальна педагогіка з основами спеціальної дидактики: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів з курсу за змішаною формою навчання. Частина ІІ. – Миколаїв, 2021. – 198 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/861 |
ISBN: | 978-316-148-410-3 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні посібники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Середа І.В., Кисличенко В.А. Спеціальна педагогіка з основами спеціальної дидактики ч.ІІ (Навчально-методичний посібник).pdf | 3,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.