Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/123456789/586
Название: Психолого-педагогічні засади становлення професійної суб՚єктності майбутніх психологів
Другие названия: колективна монографія
Авторы: Мороз, Руслана Анатоліївна
Опанасенко, Людмила Анатоліївна
Чугуєва, Інна Євгенівна
Санько, Каріна Олександрівна
Шевчук, Олена Сергіївна
Савенкова, Ірина Іванівна
Кучманич, Ірина Миколаївна
Шевчук, Сергій Петрович
Ключевые слова: професійна субʼєктність
професійна підготовка фахівців
розвиток особистості
підготовка майбутніх психологів
формування професійної суб՚єктності
професійна успішність
Дата публикации: 2018
Издательство: Іліон
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники становлення професійної суб’єктності та об՚єктивні чинники впливу на формування професійної суб՚єктності майбутніх фахівців різних напрямів підготовки. Досліджено професійну ідентичність, професійні складові, суб՚єктивні відчуття успішності як маркери професійної суб՚єктності. Упроваджено інноваційні технології розвитку професійної суб՚єктності. Розроблено комплексну програму психологічної підготовки до виконання професійної діяльності як практичний засіб сприяння розвитку професійної суб՚єктності майбутніх фахівців. Монографія адресована викладачам закладів вищої освіти, практичним психологам, фахівцям психологічних служб закладів вищої освіти, аспірантам, студентам спеціальності «Психологія».
Описание: Мороз Р. А., Опанасенко Л. А., Чугуєва І. Є., Санько К. О., Шевчук О. С., Савенкова І. І., Кучманич І. М. Психолого-педагогічні засади становлення професійної суб՚єктності майбутніх психологів : колективна монографія / за ред. Р. А. Мороз. – Миколаїв : Іліон, 2018. – 217 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/586
Располагается в коллекциях:Колективні монографії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.