Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/123456789/1117
Название: Психологія інклюзивної освіти = Psychology of inclusive education
Другие названия: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта»
Авторы: Карсканова, Світлана Вікторівна
Ключевые слова: спеціальна освіта
психологія інклюзивної освіти
змішана форма навчання
самостійна робота студентів
Дата публикации: 2023
Издательство: Видавець Румянцева Г. В.
Краткий осмотр (реферат): Навчально-методичний посібник містить матеріали для змішаних форм навчання: ON-LINE/OF-LINE, на платформах дистанційного навчання MOODLE, у конференціях-ZOOM, на GOOGLE-MEET зустрічах, з використанням Viber, Telegram, Fasebook, Skype, YouTub, Google-Диск, Google-Клас та інших цифрових форматів. Представлені методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів з вивчення тем англійською з перекладом частки українською. Психологія інклюзивної освіти (Psychology of inclusive education).орієнтований на надання практичної допомоги щодо освоєння відповідної наукової дисципліни. Видання адресовано студентам спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
Описание: Карсканова С. В. Психологія інклюзивної освіти = Psychology of inclusive education : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» / С. В. Карсканова. – Миколаїв : видавець Румянцева Г. В., 2023. – 155 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/1117
ISBN: 978-617-729-143-4
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Карсканова_Psychology of inclusive education.pdf2,34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.