Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/123456789/1095
Название: Формування предметних компетентностей учнів на концептуальних засадах Нової української школи (засобами уроків української мови)
Другие названия: монографія
Авторы: Рускуліс, Лілія Володимирівна
Ключевые слова: Нова українська школа
урок української мови
формування мовних компетентностей
принципи засвоєння мовознавчої теорії
Дата публикации: 2022
Издательство: СПД Румянцева
Краткий осмотр (реферат): У монографії схарактеризовано теоретико-практичні засади формування фонетичної, лексичної та фразеологічної, граматичної, правописної та стилістичної компетентностей. Репрезентовано загальнодидактичні та специфічні підходи, закономірності, принципи, методи і прийоми засвоєння мовознавчої теорії. Для дослідників-методистів, науковців, викладачів ЗВО, здобувачів освіти, учителів української мови.
Описание: Рускуліс Л.В. Формування предметних компетентностей учнів на концептуальних засадах Нової української школи (засобами уроків української мови) : монографія / Лілія Рускуліс. – Миколаїв : СПД Румянцева, 2022. – 144 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/1095
ISBN: 978-617-729-097-0
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рускуліс_Формування предметних компетентностей.pdf877,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.